Câte ore petrece un elev la studiu pentru BAC? Răspunsul surprinzător al unui tânăr din București!
Sursa poza si informatii: phonline.ro
Recenta sesiune iunie 2025 a Bacalaureatului s-a încheiat, iar elevii din țară așteaptă cu nerăbdare rezultatele examenului. Printre aceștia, un elev din București a oferit un răspuns neașteptat despre cum a ales să se pregătească pentru această etapă importantă.
Cu ocazia finalizării probelor scrise ale examenului de Bacalaureat pe 16 iunie, elevii au fost întrebați despre strategiile lor de învățare. Un tânăr din București a atras atenția prin metoda sa distinctă. În loc să-și dedice timpul tradiționalelor sesiuni intense de studiu, elevul a mărturisit că s-a concentrat mai mult pe practică, considerând că astfel reține mai bine informațiile. Această perspectivă reflectă o abordare modernă și personalizată a studiului, deviată de la metodele convenționale.
Elevii își pot verifica rezultatele inițiale pe 20 iunie, înainte de a avea ocazia să depună contestații, iar rezultatele finale vor fi afișate pe 30 iunie. Pentru cei care nu au reușit în această sesiune, urmează alte șanse în august. Începând cu 14 iulie, elevii se pot înscrie pentru a doua sesiune a examenului. Următoarele probe de competențe, atât lingvistice, cât și digitale, sunt planificate pentru începutul lunii august.
Calendarul sesiunii din august 2025
- 14-21 iulie: Înscrierea candidaților la sesiunea a doua de BAC.
- 4-5 august: Evaluarea competențelor de comunicare orală în limba maternă.
- 6 august: Evaluarea competențelor digitale.
- 7-8 august: Evaluarea competențelor lingvistice într-o limbă străină.
- 11 august: Proba scrisă la Limba și literatura română.
- 12 august: Proba scrisă obligatorie a profilului.
- 13 august: Proba scrisă la alegere pentru profil și specializare.
- 14 august: Proba scrisă la Limba și literatura maternă.
- 18 august: Publicarea rezultatelor inițiale și depunerea contestațiilor.
- 26 august: Publicarea rezultatelor finale.
Acest plan oferă elevilor din București, și nu numai, oportunități noi de a-și dovedi cunoștințele și de a-și atinge obiectivele educaționale. Alegerile personale ale elevilor în abordarea studiului reflectă, de asemenea, evoluțiile și diversificările stilurilor de învățare în sistemul educațional românesc.